Beekdal Beleefdag

Wil je echt ervaren hoe het is om leerling te zijn op het Beekdal Lyceum? Dan is de Beekdal Beleefdag hét moment voor jou. Je kunt op de Beekdal Beleefdag als leerling van groep 8 een paar minilessen volgen, de sfeer op school proeven en alvast kennismaken met een aantal docenten en medeleerlingen.

Wat je kunt verwachten van de Beekdal Beleefdag:

• Onze leerlingen begeleiden jou die dag.
  • Je bent samen met een groepje andere kinderen die ook geïnteresseerd zijn in het Beekdal Lyceum.
  • Je bekijkt het schoolgebouw, ziet welke verschillende lokalen er zijn en welke vakken op onze school krijgt.
  • Je maakt mee hoe het is om een vak te volgen tijdens 3 minilessen van 25 minuten. Je hoeft hiervoor niks voor te bereiden of mee te nemen. Het is vooral leuk!
  • Als je sport of cultuur als voorkeur hebt opgegeven, zorgen we ervoor dat 1 van de 3 minilessen een sport- of cultuurles is.
  • En verder... laat je vooral verrassen!

Zodra bekend is wanneer de Beleefdagen van 2025 zijn, lees je dat hier!

Kirill IJsselstijn Ik adviseer mijn dansvrienden om ook voor het Beekdal te kiezen! Ik dans vanaf mijn vierde. Ik volgde op zaterdag dansles met alleen maar jongens. Een aantal vrienden van me die daar ook dansten, raadden mij het Beekdal aan omdat ik later iets met dans wil doen. Ik wil uitvoerend danser worden in de richting Breakdance of Modern. Ik heb toen het Open Huis bezocht maar ben voor de zekerheid ook bij andere scholen gaan kijken. Bij het Beekdal voelde ik me het meest thuis vanwege de vooropleiding Dans, dat heeft de doorslag gegeven. Nu reis ik elke dag vanuit Doesburg naar Arnhem. Het is niet naast de deur maar die reis is het waard. De sfeer op school is goed en de docenten zijn aardig. Dans wordt hier enorm geaccepteerd en daarom adviseer ik andere dansvrienden om ook voor het Beekdal te kiezen.