"Het was prachtig"

De afgelopen weken heeft onze cultuursectie weer mooie voorstellingen verzorgd.

Tijdens de Beekdagen maakten de brugklasleerlingen van sport, cultuur, topsport en vooropleiding dans de voorstelling ROMEO & JULIA.

Romeo & Julia, de bekende tragedie geschreven door William Shakespeare, gaat over de onmogelijke liefde van Juliet Capulet en Romeo Montague. Dit verhaal is in de loop der eeuwen veelvuldig in allerlei vormen uitgebracht.

Nu was het aan onze leerlingen de beurt om een eigentijdse bewerking van Romeo & Julia neer te zetten.
De voorstellingen vonden plaats op vrijdag 26 januari. En de reacties waren terecht lovend.

"Het was prachtig"

"Prachtig!!! We hebben genoten. Heel mooi gedaan door de studenten, de leerlingen zelf natuurlijk en iedereen van school."

Op 30 januari voerden de derdejaars leerlingen de muziektheatervoortstelling 'Lampje' op voor groep 7/8 van 2 basisscholen uit de regio. Ook zij hebben een voorstelling neergezet waar we trots op zijn!