Uitreiking Cambridge certificaten

Op zaterdag 9 september mochten maar liefst 35 kandidaten hun welverdiende Cambridge certificaat ophalen. Uiteraard gebeurde dit onder het genot van een heerlijke high tea.

Cambridge Engels
Vanaf het 4e leerjaar kunnen leerlingen op Beekdal kiezen voor een versterkt programma Engels: Cambridge English. De lessen bieden meer uitdaging dan de reguliere Engelse les en worden bijvoorbeeld volledig in het Engels gegeven.  Het certificaat dat je ontvangt wordt erkend door universiteiten, werkgevers en overheden over de hele wereld. Echt een prestatie om trots op te zijn dus!

'Our globalizing economy'
Dat die internationale erkenning enorm waardevol is werd ook nog eens benadrukt door de heer Asad Noorani van de British Council, die daarbij verwees naar onze 'globalizing economy'.

De heer Noorani reisde speciaal vanuit Den Haag af om de certificaten uit te reiken aan onze leerlingen.

Een prestatie om trots op te zijn
Bernice de Wilde en Inge den Haan, docenten Cambridge English op het Beekdal Lyceum, zijn enorm trots op de prestatie die de leerlingen hebben geleverd. 'Een aantal leerlingen heeft zelfs een hoger niveau behaald dan C1, nl C2 (near native). Dat is echt een prestatie om trots op te zijn!'

Beekdal feliciteert natuurlijk alle geslaagden van harte met dit prachtige resultaat!

Of beter gezegd: congratulations on this fantastic achievement!