Vrijwilliger gezocht

Vind je het leuk om van 08:00 tot 16:00 uur met pubers te werken? Houd je van boeken en van informatieverstrekking aan jongeren? Ben je donderdagochtend en een middag per week beschikbaar? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De omgeving
Het OpenLeerCentrum (OLC) is elke dag geopend tussen 08:00 tot 16 uur. In deze periode kunnen leerlingen gebruik maken van de werkruimte met daarin computers, werktafels, boeken en een leeshoek.

Het OLC is een dynamische werkomgeving waarbij je vooral met leerlingen te maken hebt.

Taken
Je taken bestaan uit het uitlenen van boeken, het innen van boetes en het ondersteunen van leerlingen in de leeftijd van 12 tot ongeveer 18 jaar. De OLC-vrijwilliger ondersteunt de OLC-coördinator bij het verrichten van de dagelijkse werkzaamheden.

Over ons
Het Beekdal Lyceum -onderdeel van Quadraam- is een bijzondere middelbare school met 1200 leerlingen op een van de allermooiste locaties in Arnhem-Noord. In het groen, met heuvels én een eigen beek, Beekdal dus. Onze leerlingen volgen een sport- of cultuurprofiel en een verlengde brugperiode. We hebben hoge verwachtingen van onze leerlingen en van elkaar! Collega’s werken graag bij ons en er heerst een goede sfeer.

Wij bieden...
Heel dankbaar werk. Leerlingen maken dagelijks gebruik van het OLC. Je werkt in een klein en gezellig team. Indien gewenst kom je in aanmerking voor de wettelijk vastgestelde vrijwilligersvergoeding.

Aanmelden?
Nieuwsgierig geworden? Mooi. Dan komen we graag met je in contact. Stuur een mail aan Nicole Körprich, coördinator OLC via n.korprich@beekdallyceum.nl. Als je eerst even sfeer wilt komen proeven, dan kan dat natuurlijk ook!